Opiskele Avoimessa keväällä 2016!

Ilmoittautuminen Avoimen yliopiston kevään opintoihin on käynnissä.

Innostu opiskelusta. Kuva opiskelijoista: Wilma Hurskainen

Keväällä 2016 alkaa monia opintokokonaisuuksia sekä yksittäisiä opintojaksoja, muun muassa

• verkko-opintoina erityispedagogiikan, kasvatustieteiden (yleinen ja aikuiskasvatustiede), ravitsemustieteen, sosiologian, tietojenkäsittelytieteen ja valtio-opin perusopinnot (25 op)
  • Etnografia-seminaari (5 op)
  • Johdatus oikeustieteeseen (3 op)
  • Kehitysmaiden yhteiskuntarealiteetit (5 op).

Tutustu opintotarjontaan oppiaineittain ja opetushaulla.

Vielä ehdit mukaan myös Mooc-kursseille Johdatus yhteiskuntatilastotieteeseen osa 1 ja osa 2, Johdatus kulttuuriperinnön tutkimiseen sekä Johdatus kasvatustieteisiin.

Miten ilmoittaudut?

• Ilmoittaudu opintoihin opinto-ohjelman ilmoittautumislinkistä. Verkkoilmoittautuminen edellyttää suomalaista henkilötunnusta.
  • Maksa opintomaksu 15 euroa / opintopiste ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksuna.
  • Voit ilmoittautua opintojen alkamiseen saakka, mikäli opinnoissa on tilaa. Ilmoittautumistilanteen näet opinto-ohjelman ilmoittautumislinkistä.
  • Mikäli opintomaksu laskutetaan työnantajalta tai muutoin yrityslaskutuksena, ilmoittaudu opiskelijaneuvonnassa.
  • Avoimen yliopiston yhteistyöoppilaitoksissa (kuten kansanopistoissa ja työväenopistoissa) ilmoittautumisajat ja -käytännöt sekä opintomaksut ja perumisehdot vaihtelevat.

Opiskelijana opistossa

Tukea opintojen suunnitteluun

Infotilaisuus kevään opinnoista oli keskiviikkona 11.11.2015.

Infotilaisuuden aineisto (pdf, 46 sivua, 815 kt)

Opiskelun suunnittelu
Kysy opintojen ohjaajilta